Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03 13:19 - Пантич я виж кво вика вашия човек:)
Автор: petgrig Категория: Други   
Прочетен: 522 Коментари: 15 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. samvoin - Срещу кого ги отстоява НАТО тия &...
29.03 13:29
Срещу кого ги отстоява НАТО тия "ценности", когато насреща няма друг военен пакт, който да ги застрашава, громи или налага някакви други?
Ако приемем тази басня горе за вярна...
Кой е тоя анти-НАТО военен пакт, та да има и НАТО след разпускането на СССР и Варшавският договор?
Какъв е смисъла и съдържанието на НАТО? Освен англосаксонската световна хегемония, логично...
цитирай
2. petgrig - Срещу кого ги отстоява НАТО тия &...
29.03 13:32
samvoin написа:
Срещу кого ги отстоява НАТО тия "ценности", когато насреща няма друг военен пакт, който да ги застрашава, громи или налага някакви други?
Ако приемем тази басня горе за вярна...
Кой е тоя анти-НАТО военен пакт, та да има и НАТО след разпускането на СССР и Варшавският договор?
Какъв е смисъла и съдържанието на НАТО? Освен англосаксонската световна хегемония, логично...

То се видя какъв е смисъла ма трябва да имаш повече от копейки в тиквата си та да вденеш:)
Щото путин щеше сега да е тука и тодорживковската простотия пак на върха.
цитирай
3. pantaleev - Чакай ся
29.03 13:37
Намери ми постинг или коментар в който казвам, че Радев е "наш човек" каквото и да имаш впредвид под този термин. Румен Радев е президент на България. Също така ако не знаеш е Натовски генерал и е учил при "твоите хора". Ами сега?
цитирай
4. petgrig - Намери ми постинг или коментар в ...
29.03 13:39
pantaleev написа:
Намери ми постинг или коментар в който казвам, че Радев е "наш човек" каквото и да имаш впредвид под този термин. Румен Радев е президент на България. Също така ако не знаеш е Натовски генерал и е учил при "твоите хора". Ами сега?

Ама когато викаше да се преговаря за мир с рашката пак ли не беше ваш? Или да не пращаме оръжия на Украйна?
цитирай
5. dobrodan - Аз така и не разбрах
29.03 14:50
чий всъщност е Крим...
Президентът викаше, че е руски, какъв да бил?
Аз пък го знаех украински, после дошли там някакви ихтамнети, зелени човечета и изведнъж вече станал руски...
НАТО пък помага на Украйна да си връща Крим. Съвсем се обърках?!
Или президентът ни е шизофреник, или му е къса паметта, или някой му е набивал манерката.
Кое ли от трите ще да е?
цитирай
6. petgrig - чий всъщност е Крим. . . Президентът ...
29.03 15:36
dobrodan написа:
чий всъщност е Крим...
Президентът викаше, че е руски, какъв да бил?
Аз пък го знаех украински, после дошли там някакви ихтамнети, зелени човечета и изведнъж вече станал руски...
НАТО пък помага на Украйна да си връща Крим. Съвсем се обърках?!
Или президентът ни е шизофреник, или му е къса паметта, или някой му е набивал манерката.
Кое ли от трите ще да е?

Простичко е - има зависимости и путята с нещо го държи за топките.
цитирай
7. vmir - Пантич не се занимава с разни там ценности, камо ли колективни,
29.03 16:51
защото няма и не може да има по-голяма ценност от неговите познания за света и живота.
цитирай
8. petgrig - защото няма и не може да има по-го...
29.03 17:10
vmir написа:
защото няма и не може да има по-голяма ценност от неговите познания за света и живота.

А те са направо безценни:)
цитирай
9. vencivaleri1951 - Няма да повярвате , но преди повече от четвърт век имах лют скандал с баща ми
29.03 17:25
за НАТО Нямаше още Атлантически съюз, никой не говореше за НАТО, когато в Армията излезе становище на Баща ми в което той написа, че след разпада на Варшавския договор , България задължително се нуждае от военен съюз Сиреч НАТО, защото друг военен съюз нямаше . В ОНД бяха създали току що нещо, но при Горби и Елцин беше неработещо-впрочем и сега
Той /баща ми/ бе сериозно за НАТО , а против да влизаме неподготвени в ЕС
Страхуваше се много от турската диаспора в нас, която бе "наранена" от Възродителния процес Аз бях за военен неутралитет и влизане в ЕС
Карахме се цяла седмица После се случи разпада на Югославия и видях от какво се е страхувал Видях и сриването на икономиката ни и видях , че и там беше прав
Любимият довод на баща ми против членството ни на този етап в ЕС бе Правилата в бокса и борбата са едни и същи , но всеки в своята категория Малките категории по правило са по технични и по бързи, но нямат никакъв шанс при тежките Малките икономики не могат да бъдат конкурентни на големите защото са по скъпи
С включването си искам да кажа, че при военните емоциите остават на заден план
При тях е на първо място сигурността на страната Армията ни е малобройна, зле въоръжена и докато бяхме извън НАТО политически рекетирана въпреки деполитизацията Тоест сами не можем, необходими са ни съюзници Няма европейска страна , която да не е сменяла съюзниците си
цитирай
10. samvoin - Че то и при Путин, доколкото ми е и...
29.03 18:36
Че то и при Путин, доколкото ми е известно "Партньорство за мир" не е разтрогвана от никоя от страните, нито съюза между САЩ и РФ от 2001-а, по който войски на САЩ и НАТО, минаваха години през територията на РФ срещу Афганистан, а в Уляновск имаше НАТО-вска военна база... Така наречения "съюз срещу световния тероризъм" без ясна дефиниция на това понятие, тоест може всеки да си го върти на "според зависи"...
Един път "бунтовници", един път "терористи"... Ерго.
цитирай
11. samvoin - При Горбачов не е имало ОНД и до па...
29.03 18:45
При Горбачов не е имало ОНД и до падането му СССР не се е разпадал, поне формално, както и Варшавският договор.
Глупаво, малоумно и алогично е да се поставя какъвто и да е военен пакт или влизането или невлизането в него като самоцел или "приоритет"... И двете може да са и са оправдани само ако са СРЕДСТВО ЗА ПОСТИГАНЕ на някаква голяма цел, сиреч НАЦИОНАЛНА, свързана с националния жизнен интерес.
В случая такъв можеше да има, само ако получихме по-въоръжена, модернизирана и боеспособна армия от тази под съветски васалитет, а то получихме в крайна сметка НИКАКВА за пръв път след 1878-а, каквато не можаха да ни наложат и като врагове - победители, тогава още наричащи се АНТАНТА...
Можехме да имаме такъв, ако преди да пускаме НАТО срещу Югославия, имахме власт която да постави въпроса за ЗАПАДНИТЕ ПОКРАЙНИНИ като условие, когато ще се прекрояват уж "окончателни" граници, поне и наше военно пртисъствие в Повардарието, макар под международно-миротворческа егида.
Ако не допуснехме там концлагера за българи БЮРМ, последната НЕРЪКОДЕЛНА БЕРЛИНСКА СТЕНА в Европа.
Ако можехме в комплект с централноевропейските сили да наложим съвместно, някаква своя воля и интереси вътре и спрем да сме васално ехо на англосаксонщината.
Тогава бих видял някакъв смисъл и за нас в НАТО и от НАТО, но един военен съюз като се създава, първо се дефинира ясно целта му: ЗА КАКВО Е И СРЕЩУ КАКВО И КОГО Е? Най-паче...
Предполага се някаква всеобща военна заплаха или съюз "насреща"...
Всички предишни военни съюзи в историята ни, може би без Варшавския, където бяхме по неволя като васал тоже, но поне бяхме малко по-адекватно въоръжени... Колкото и охулвани и оспорвани да са те, са имали някаква СЪВМЕСТНА, ЯСНО ОЧЕРТАНА ЦЕЛ и в нея е била втъкната някаква НАША НАЦИОНАЛНА ЦЕЛ, НЯКАКВА ЧАСТ ОТ НАШИЯ, МАКАР И НЕПЪЛЕН И НЕРЕАЛИЗИРАН - САНСТЕФАНСКИ ИДЕАЛ...
Каква е днес нашата цел в този "съюз", къде са нашите национални искания и приоритети в него?
Не ги намирам...
цитирай
12. pantaleev - защото няма и не може да има по-го...
29.03 19:56
vmir написа:
защото няма и не може да има по-голяма ценност от неговите познания за света и живота.

Какво знаеш ти за моите ценности?!? Евроатлантически ли да бъдат :D И да не съм съгласен с "нашият" Радев. А като се сетя че вашата групичка ме обвиняваш че Ви деля на "наши" и "ваши". :)
цитирай
13. vmir - 12. pantaleev - защото няма и не може да има по-го...
29.03 20:28
pantaleev написа:
vmir написа:
защото няма и не може да има по-голяма ценност от неговите познания за света и живота.

Какво знаеш ти за моите ценности?!? Евроатлантически ли да бъдат :D И да не съм съгласен с "нашият" Радев. А като се сетя че вашата групичка ме обвиняваш че Ви деля на "наши" и "ваши". :)

Споко, де! Не мислиш ли, че ти е твърде рано да следваш маниерите на мошеник1951? Той е на години и деменцията му е присъща за възрастта. Не е имало и няма как да има мое обвинение към теб за деление.
цитирай
14. pantaleev - Вмире
29.03 20:35
Имаше преди години - не от теб. Но щом сега казваш, ще спя спокойно. :D
Не намирам Венци за Мерзавец и Мошеник. Даже е широкоскроен. Хапвал е на маса не с лоши рашисти, а с чисти блог демократи навремето в Генерала :))
цитирай
15. vmir - 14. pantaleev - Вмире
30.03 02:23
pantaleev написа:
Имаше преди години - не от теб. Но щом сега казваш, ще спя спокойно. :D
Не намирам Венци за Мерзавец и Мошеник. Даже е широкоскроен. Хапвал е на маса не с лоши рашисти, а с чисти блог демократи навремето в Генерала :))


А аз се чудех защо навремето толкова ме предизвикваше да играем шах, пък накрая се оказа, че не било заради шаха! И докато не знаех последното, за малко да приема. Каква широка душа, каква нравствена чистоплътност! Значи, сега можеше да ме има на снимка с този честен човечец като неоспоримо доказателство, че Джуджешвили е бил мой кумир докато ЦРУ не ме е купило!!! Сигурен ли си, че това не е мерзост и мошеничество, а самата честност и почтеност? Цялата "борба" на добрия ти чичо вова е точно толкова "широко скроена", колкото и маниерите на този гнусен гьонсурат. Защото чичко ти вова е много добър човек и всичко прощава с изключение на предателствата. Затова и тръгна да взема Киев за 3 дни и титаничната заслуга на мошеник1951 за издирване на "предателите" е колосална. Избитите "предатели" вече са стотици хиляди и мошеник1951 може да се гордее с приносите си към елиминирането им.
491
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 869698
Постинги: 580
Коментари: 3775
Гласове: 3914
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930